۵ تمرین جهت تقویت دلسوزی برای خود

نوشته ترزا بروچارد، نویسنده وب سایت سلامت روزمره بر طبق گفته کریستین نف، پروفسور PhD، متخصص دلسوزی برای خود (self-compassion)

ادامه

یک فرمول طلایی برای مقایسه نکردن همسر

جمله معروفی هست که می‌گوید: درون زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنید. وقتی قرار است مهمان به

ادامه

چهارشنبه سوری امسال را فقط خوش بگذرانید

اسفندماه که می‌رسد نگرانی‌ها نسبت به حوادث چهارشنبه سوری پیش رو هم سر باز می‌کنند. اما نگرانی به تنهایی کافی نیست،

ادامه

راز زوج‌های عاشق و همیشه خوشبخت چیست؟

تابحال زوج‌های عاشق و بسیار شاد و صمیمی را دیده‌اید؟ راز این شادی و صمیمیت ساده‌تر از آن است که

ادامه

کمبود توجه/ بیماری بیش فعالی در کودکان (ADHD)

بیماری بیش فعالی یک مشکل مغزی است که ممکن است رفتار مناسب را برای کودکان سخت کند. برای این کودکان

ادامه

روش‌هایی بسیار موثر برای تقویت حافظه

 روش تقویت حافظه به طور کلی به سه دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شود که شامل تغذیه‌ی مناسب برای تقویت حافظه و

ادامه

۷ روش برای توقف وسواس‌های ذهنی

نوشته: ترزا برچرد، نویسنده وب سایت سلامت روزمره میسون کولی در یکی از نوشته‌های خود می‌گوید: درمان یک وسواس، گرفتن

ادامه

۱۰ روش جهت توقف حملات ترس

نویسنده قرن نوزدهم، کریستین نستل بووی، می‌گوید: ترس، فرار ناگهانی ما و رفتن به سمت دشمن تصورات ماست. از آنجا

ادامه

افسردگی و رابطه آن با بیماری قلبی

نوشته: ماورین سالمون، ، نویسنده وب سایت سلامت روزمره بیماری قلبی یکی از علل منجر به مرگ برای زنان و

ادامه

دوپینگ روحیه و انرژی با ۸ ماده غذایی در دسترس

امان از زمانی که انرژی کم می‌آوریم و دل و دماغی برای ادامه زندگی نمی‌ماند. برای همه ما پیش می‌آید

ادامه

کم‌کاری تیروئید یکی از مهم‌ترین دلایل ضعف حافظه

نوشته: ماری سوزینسکی، نویسنده وب سایت سلامت روزمره سطح تیروئید پایین همه اندام‌های شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، که

ادامه

۶ راه جهت داشتن خواب راحت برای بیماران مزمن

نوشته: براد و روبین من، نویسنده وب سایت سلامت روزمره خواب، غذا و آب اختیاری نیستند و همگی برای ادامه

ادامه

خودباوری بیشتر باعث می‌شود بهترین احساس را داشته باشید

نوشته سرینی پیلای، نویسنده انتشارات سلامت هاروارد خودباوری به عنوان پذیرش فردی همه عقاید، چه مثبت و چه منفی تعریف

ادامه