ویتامین k2 ویتامینی ناشناخته برای زنان

شاید عجیب باشد که بخواهیم یک مطلب را به طور کامل به یک ویتامین خاص اختصاص دهیم. اما ویتامینی که

ادامه

۸ ماده غذایی که برای تقویت ناخن‌ها باید بخورید

در این مطلب شما را با چند ماده غذایی مناسب برای افزایش استحکام و سلامت ناخن‌ها آشنا می‌کنیم.   ناخن‌ها

ادامه

پوست یا پوکی استخوان: دو راهی ویتامین D

نوشته: دکتر آوا شمبان، نویسنده وب سایت سلامت روزمره ویتامین D برای استخوانتان بسیار مفید است، ولی نور خورشید، پوست

ادامه

کلسیم را از استخوان‌های بدن خود دریغ نکنید


Warning: sprintf(): Too few arguments in /var/www/html/wp-content/plugins/linkify-text/linkify-text.php on line 295

عملکرد کلسیم در بدن: کلسیم برای تمام فعالیت‌های طبیعی و حیاتی بدن نظیر ساخت و ساز استخوان‌ها، دندان‌ها و رشد

ادامه

فیبر: چرا به آن نیاز داریم و منابع غذایی آن چه هستند؟

نوشته: کریستین نوردکورییست، نویسنده وب سایت اخبار سلامت روز فیبر به عنوان مواد غذایی زبر مانند سبوس شناخته می‌شود و

ادامه

کامبوجا یک نوشیدنی فوق‌العاده

کامبوجا نوعی چای بومی‌ چینی است که با وجود نام عجیب و غریبش یک نوشیدنی هزارساله محسوب می‌شود. ظاهراً در

ادامه

فسفر و نقش مهم آن در بدن شما


Warning: sprintf(): Too few arguments in /var/www/html/wp-content/plugins/linkify-text/linkify-text.php on line 295

Warning: sprintf(): Too few arguments in /var/www/html/wp-content/plugins/linkify-text/linkify-text.php on line 295

عملکرد : ترکیب مؤثری با کلسیم دارد، لذا برای تأثیر بیشتر عملکرد آن باید یک حالت تعادل یا توازن

ادامه

ویتامین F و علت ضرورت آن برای بدن


Warning: sprintf(): Too few arguments in /var/www/html/wp-content/plugins/linkify-text/linkify-text.php on line 295

عملکرد ویتامین F : اسیدهای چرب ضروری (که گاه “ویتامین F ” هم نامیده می‌شود) و اسید لینولئیک به عنوان مهم‌ترین

ادامه

۱۶ منبع و غذای خوشمزه طبیعی، سرشار از پروتئین

بسیاری از افراد زمانی که به اسم پروتئین برخورد می‌کنند، به یاد ورزشکارانی می‌افتند که می‌خواهند شبیه آرنولد باشند!  اما

ادامه